Gå til primært indhold Gå til footer indhold

Få hjælp og rådgivning på +45 32 52 88 11

Bestillinger, leverancer og forsendelse

Udstillere ankommer til Bella Center og henter materialer ved check-in skranker under opbygning af messe
  1. Forside
  2. Udstiller
  3. Services
  4. Bestillinger, leverancer og forsendelse

Her finder du praktisk info om bestilling af services, levering af gods og adgang under opbygning og nedtagning.

En gruppe af udstillere står og venter på Balkonen

Udstillervilkår

Som udstiller beder vi dig læse vores udstillervilkår, hvor du finder vigtig information om bestilling, levering, adgangsforhold, ansvar og regler for opbygning.

Tekniker monterer lys i loftet under opbygning af stand i Bella Center

Opbygning og nedtagning

Tider for opbygning og nedtagning varierer fra event til event. Du får information direkte fra arrangøren eller via udstillermanualen for dit event. NB: Adgangskrav og badges for opbygning/nedtagning fastsættes af arrangøren.

Bella Center foyer med messestande og skiltning til webshop og services for udstillere

Webshop & Login

Alle udstillere får adgang til Bella Center Webshop, hvor du nemt kan bestille alt fra møbler til AV og rengøring. Login-guide sendes enten af arrangøren eller fra den eventspecifikke e-mailadresse.

Levering på build up-dagen

Det er muligt at sende gods direkte til Bella Center. Udstilleren skal dog være fysisk til stede for at modtage og kvittere. Hvis ikke, vil DSV modtage og opbevare mod betaling.

Adresse til levering under build up

Bella Center
Center Boulevard 5
2300 København S
Att: [Eventnavn] + Firmanavn + Standnr.
Udstillers telefonnummer

Bestillingsfrister og gebyrer

  • Bestil senest 4 uger før arrangementsstart for at undgå ekstra gebyrer.

  • Afbestilling senere end 21 dage før eventet er ikke muligt.

  • Ordrer ændret efter fakturering tillægges et gebyr på 500 kr. pr. faktura.

  • Staircase-opbygninger: 25% afbestillingsgebyr fra 4 uger før 50% fra 1 uge før

Har du spørgsmål?
Vi sidder klar til at hjælpe