Mødelokaler til alle typer møder
- Forside
- Haller & lokaler
- Mødelokaler
Bella Center er det oplagte valg til møder i alle størrelser. Vores moderne og fleksible mødelokaler kan tilpasses ethvert møde – uanset om I er 8 eller 2.400 deltagere. 🏢

Mødelokaler i Bella Center – 22 fleksible møderum
Centralt placeret i hjertet af Bella Center finder du 22 mødelokaler og auditorier, de fleste med fast AV-udstyr og nem adgang til hallerne. Velegnede til alt fra workshops til breakout-sessions. Lokalerne er varierende størrelser fra 8 personer med mødebord op til 200 deltagere.
Flere af mødelokalerne kan kombineres ved hjælp af foldevægge. Balkonarealerne ved mødelokalerne kan typisk benyttes til pauseområder eller mindre udstillinger.

AC Hotel Bella Sky – 26 moderne mødelokaler
I direkte forbindelse med Bella Center ligger AC Hotel Bella Sky, hvor 26 lyse og stilfulde mødelokaler står klar. Alle lokaler er udstyret med moderne AV og ideelle til mindre møder eller VIP-sessions.Flere af mødelokalerne kan gøres større ved hjælp af foldevægge. Det største lokale, Ballroom 180/181 kan rumme op til 315 personer deltagere.

Fleksible mødelokaler – 47 rum tilpasset dit event
Med 40 fleksible mødelokaler i Hal B og 7 i Hal C tilbyder vi stor fleksibilitet. Lokalerne har kapaciteter fra 72 til 2.416 personer og opbygges med lydtætte vægge. Flere lokaler kan kombineres og gøres større, hvilket sikrer mulighed for tilpasning præcis til jeres behov.

Opbyggede mødelokaler – når skala og fleksibilitet er afgørende
Har du brug for endnu flere mødelokaler? Vi har kapaciteten og erfaringen. Til AOM 2025 opbyggede vi hele 70 mødelokaler fordelt på Hal A, B, C og D – skræddersyet til arrangementets behov. Til andre arrangementer har vi bygget op mod 300-500 mindre møderum i hallerne.
Skal vi tage en snak om jeres behov?
Alle vellykkede arrangementer begynder med en dialog. Hvis I er interesserede i en snak, sidder vores erfarne medarbejdere klar til at hjælpe jer videre i planlægningen.
Ofte stillede spørgsmål
Vi har samlet de spørgsmål, vi oftest får – og svarene på dem. Finder du ikke det, du søger, er du mere end velkommen til at kontakte os. Find kontaktoplysninger nederst på siden.
Ja, som arrangør får du tilknyttet en fast projektleder og eventkoordinator, som følger dig gennem hele planlægningsforløbet – fra de indledende møder til afvikling og evaluering.
Ja, Bella Center stiller professionelle AV-løsninger, netværksinfrastruktur og teknisk support til rådighed via egne erfarne teams. Det er også muligt at benytte egne leverandører, så længe der er en tekniker fra Bella Center til stede som tilsyn.
Vi kan levere stort set alt, hvad du har brug for i forbindelse med dit event – herunder strøm, vand, standopbygning, møbler, skilte, sikkerhedsvagter, garderobeløsninger, AV-udstyr, catering og meget mere. Kontakt os gerne for en skræddersyet løsning.
Visse ydelser skal af hensyn til sikkerhed, infrastruktur og kvalitet leveres af Bella Center. Det gælder blandt andet strøm, rigging, sikkerhedsvagter samt al mad og drikke.
Al forplejning i Bella Center varetages af vores egen Food & Beverage-afdeling, som har eneret på levering og servering af mad og drikke i centret. Af hensyn til fødevaresikkerhed og gældende aftaler må medbragt forplejning kun anvendes efter forudgående skriftlig godkendelse fra vores F&B-afdeling.
Ja, hvis du har brug for en fotograf eller videograf i forbindelse med dit arrangement, er du meget velkommen til at kontakte os på marketing@bellacenter.dk. Vi henviser gerne til relevante samarbejdspartnere.
Skal vi arrangere jeres næste event?
Vi hjælper hellere end gerne – kontakt os, og lad os tage en snak om jeres muligheder.